Отопластика у м. Рівне - Записатися на консультацію з корекції вуха - МЦ лікаря Тарасюка

Отопластика у Рівному: ціни, показання, як записатися на прийом?

Невід'ємна частина гарного обличчя - вуха.

Іноді, негарна форма та розмір вух стають приводом для насміхання, подалі - причиною формування у людини комплексу неповноцінності. Все це, звичайно, суттєво ускладнює життя.

Отопластика (пластика вуха) - пластична операція по корекції форм вушних раковин, яка допоможе Вам отримати бажану форму вух та зберегти позитивний емоційний стан. Унікальність операції - відсутність вікових бар'єрів. Тому це нескладне хірургічне втручання, для пацієнтів з вродженими дефектами вушних раковин, лікарі рекомендують проводити починаючи з 6-8 річного віку, оскільки формування вушних хрящів на цей час практично закінчується.

Пластика вух в Рівному, в медичному центрі ТОВ «Медичний центр лікаря Тарасюка» проводиться амбулаторно, під місцевою анастезією. Триває, залежно від складності, протягом 30-60 хв. Реабілітаційний період - 1-2 тижні.

Основні причини для отопластики:

• аномальна форма вушних раковин;
  • клаповухість;деформована вушна раковина;
  • асиметричне положення вух;
  • розрив мочки вуха;
  • рубці на вухах;

Гарні вуха - не мрія, гарні вуха - реальність!

Copyright © 2021 Медичний центр ТОВ "Медичний центр лікаря Тарасюка".