Збільшення грудей у Рівному. Центр пластичної хірургії лікаря Тарасюка

Збільшення грудей у Рівному: ціни, показання, як вибрати імпланти та записатися на консультацію?

Збільшення грудей - це операція, направлена на збільшення розміру, форми грудей, усунення асиметрії за допомогою спеціальних імплантів. Ціна на збільшення грудей залежить від складності операції та визначається індивідуально для кожного клієнта після консультації зі спеціалістом.

Збільшення грудей: показання до операції

Маммопластика є однією з найпопулярніших операцій серед жінок. Корекція розміру грудей дозволяє позбутися комплексів, покращити свій зовнішній вигляд та виправити певні фізичні дефекти.

Маммопластика проводиться у наступних випадках:

• незадоволення маленьким розміром грудей та бажання збільшити їх;
  • виправлення асиметрії;
  • обвислість та відсутність пружності після грудного годування.

Операцію зі збільшення розміру грудей можна проводити жінкам будь-якого віку після досягнення 18 років та закінчення періоду статевого дозрівання. Саме в цей час молочні залози набувають своєї остаточної форми та розміру.

Як проходить операція зі збільшення грудей

Першим кроком на шляху до привабливого бюсту є консультація зі спеціалістом. Перед операцією необхідно пройти обстеження й здати аналізи. Після отримання результатів хірург обирає найкращий спосіб проведення операції. Спеціаліст допоможе підібрати необхідні імпланти грудей, враховуючи побажання пацієнта.

Імпланти для грудей обирають за наступними критеріями:

• форма та об'єм молочних залоз;
  • особливості шкіри;
  • ширина грудної клітки;
  • побажання пацієнта щодо розмірів.

Після проведення операції пацієнта чекає певний період реабілітації. Необхідно носити спеціальну компресійну білизну, правильно харчуватись, відмовитись на час від фізичних навантажень.

Як записатися на консультацію до спеціаліста

Зробити якісну маммопластику в Рівному ви зможете у медичному центрі ТОВ «Медичний центр лікаря Тарасюка». Досвідчені спеціалісти нададуть вам професійну консультацію та допоможуть позбутися комплексів щодо розміру чи форми грудей. На сторінці медичного центру в Instagram ви можете переглянути фото “до” та “після” операцій зі збільшення грудей та переконатися в професійності наших спеціалістів! Залиште заявку на нашому сайті, або зателефонуйте за номером +380 (98) 610-84-61 та зробіть крок назустріч вашій мрії про пишні форми!