Професійна маммопластика у Рівному | Медичний центр пластичної хірургії лікаря Тарасюка

Мамопластика у Рівному: ціни на корекція молочних залоз, показання, як записатися на консультацію?

Маммопластика – це поширена операція серед жінок різного віку, яка призначена для корекції грудей. Це чудова можливість позбавитись комплексів, виправити дефекти, отримати гарні естетичні форми та відчувати себе повноцінною жінкою. Ціна маммопластики залежить від типу та складності корекції.

Маммопластика: показання до операції

Корекція молочних залоз допоможе вам позбутися вроджених чи набутих вад молочних залоз, а також зробити їх естетично привабливими.

Показання до корекції грудей:

• асиметрія;
  • бажання збільшити або зменшити розмір грудей;
  • атрофія молочних залоз після годування;
  • недорозвиненість грудних залоз;
  • опущення грудей.

Операція зі збільшення розміру грудей

Якісну маммопластику в м. Рівне ви можете зробити у медичному центрі ТОВ «Медичний центр лікаря Тарасюка». Спеціалісти з великим досвідом роботи проводять операції зі збільшення грудей, їх реконструкції та корекції. Під час проведення корекції користуються сучасним обладнанням та новітніми технологіями. Для збільшення розміру грудей використовують ендопротезування (підбирають імплант потрібного розміру). При необхідності в ході корекції видаляють надлишки шкіри та переміщують сосково-ареолярный комплекс у правильне положення відносно грудей. Операція зі збільшення розміру грудей показана для жінок, які мають комплекси щодо розміру своїх грудей, хочуть виправити асиметрію, зробити привабливу естетичну форму, а також пацієнтів, які перенесли мастектомію.

Редукційна маммопластика: що це

Редукційна маммопластика - це корекція розміру грудей, направлена на їх зменшення та надання правильної естетичної форми. Такий вид операції застосовується при надмірному розвитку молочних залоз, навислих грудях, асиметрії. Операція проходить під загальним наркозом та триває в середньому 2,5 - 3 години. Після маммопластики пацієнт повинен носити компресійну білизну впродовж одного місяця, уникати фізичних навантажень.

Як записатися на прийом з маммопластики

У медичному центрі ТОВ «Медичний центр лікаря Тарасюка» проводять маммопластику різної складності та виду. Індивідуальний підхід до кожного пацієнта дозволяє визначити його потреби й побажання, зробити якісну корекцію та отримати бажаний результат.

На сторінці медичного центру в Instagram або у нашій фотогалереї ви можете переглянути фото пацієнтів, які зробили маммопластику й, нарешті, позбавились комплексів щодо розміру й форми грудей. Просто зараз Ви теж можете зробити крок на зустріч впевненості в собі! Для цього залиште заявку на сайті, або зателефонуйте за номером +380 (98) 610-84-61 для запису на консультацію.

Якісний медицинський догляд «до», «під час» та «після» пластичного збільшення грудей
Пластична операція – легко та безпечно! Гарантія успіху!

Copyright © 2021 Медичний центр ТОВ "Медичний центр лікаря Тарасюка".