Ендоскопічне видалення поліпів порожнини носа та додаткових пазух носа

Поліпи носу - це доброякісні новоутворення, які формуються в носовій порожнині з слизової оболонки приносових пазух. Поліпи неболючі,по своєму вигляду нагадують гроно винограду.

Основними причинами росту поліпів є:

• алергічні процеси;
  • бронхіальна астма;
  • викривлення переділки носу;
  • грибкове ураження пазух носу.

Лікування поліпів носу має бути своєчасним, оскільки поліпоз - це хронічне прогресуюче захворювання. Консервативне лікування поліпів залежить від стадії захворювання і причини, що викликала розростання слизової оболонки носу. У випадку звернення пацієнта до лікаря на пізній стадії, або ж коли консервативне медикаментозне лікування не ефективне, проводять оперативне видалення поліпів.

Оперативне лікування поліпів рекомендовано при наявності наступних симптомів:

• стійке утруднене носове дихання (повна закладеність носу);
  • тривалі слизові або гнійні виділення з носу;
  • часте чхання;
  • розлади або втрата нюху;
  • головний біль, відчуття хронічної втоми.

Остаточне рішення про доцільність проведення оперативного втручання приймається після консультації лікаря отоларинголога, проведення ендоскопічного обстеження,а при необхідності і комп'ютерної томографії.

В Центрі пластичної хірургії та лазерної косметології в Рівному застосовують прогресуючу методику проведення поліпотомії - ендоскопічне FESS видалення поліпів. Сучасний хірургічний метод передбачає проведення оперативного втручання виключно під контролем ендоскопічного обладнання з використанням шейвера. Завдяки ендоскопу оперуючий лікар спостерігає за ходом операції на моніторі комп'ютора та має можливість чітко визначити кількість і розмір новоутворень. Інструмент шейвер (захищена ріжуча насадка із полою трубкою) делікатно роздріблює, зрізує і висмоктує поліп з "корінцем" (основою) без пошкодження здорової тканини слизової оболонки.

Застосування шейвера дає можливість видалити новоутворення з важкодоступних місць пазух носу та при необхідності, провести корекцію структур носу, що є неможливим при звичайних хірургічних методах.

Процедура вважається безболісною та малотравматичною, дозволяє зберегти цілісність слизової оболонки, не призводить до виникнення рецидивів. Триває операція  15-25 хв. під місцевою анестезією, не передбачає закладання в ніс тампонів, не потребує госпіталізації. Післяопераційний період передбачає щоденний догляд за носовою порожниною, очищення від кірок, орошення сольовими розчинами, нанесення мазьових аплікацій. Покращення носового дихання відмічається одразу після видалення поліпів,нюх відновлюється за 7-14 днів.

Безцінний досвід наших спеціалістів, який набувався роками при проведенні операцій застарілими і не такими безпечними методами, дає можливість з впевненістю сказати, що ефективнішої методики оперативного лікування поліпів, ніж ендоскопічна хірургія поліпів, на сьогоднішній день не існує!

Ендоскопічне FESS видалення поліпів порожнини носа та додаткових пазух носа  в Центрі пластичної хірургії та лазерної косметології в Рівному проводять з використанням шейвера "HighSurg 30" (Nouvag, країна виробник - Швейцарія)

Copyright © 2018 Центр пластичної хірургії та лазерної косметології. Ліц. МОЗ України АА, №367933 від 19.09.2007 р.